Blir sällan som man tänkt

I morse när jag åkte till jobbet var det med en behaglig kännsla att jag nog inte hade så mycket att göra, att det nog skulle bli en lugn dag. Det blir sällan som man tänkt sig, för jag har suttit fastnaglad vid min dator och telefon sen jag visade mig på mitt kontor. Full rulle med andra ord!

Och nu har jag fått lite pasta med pesto och skinka i mig och är redo för att ta itu med eftermiddagen.

Gårdagen blev inte heller som jag hade tänkt. Emil ville inte gå på träningen så vi struntade i det. In till stan kom jag och fick en hel påse med "fiskdamm" saker av Maarit, och vi gick och år sushi, det jag inte hade räknat med var det goda vinet vi drack till ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0