Mera sjuka!

Nu är det inte bara killarna som är sjuka, för nu har även vi tjejer trillat dit. Fast vi verkar inte bli lika sjuka som killarna.....än så länge i alla fall. Näsorna är täppta av snor och huvud och hals gör ont och hesa är vi båda två. Men än så har vi inte den skrällande hosta som killarna har. Hoppas att vi slipper den. Min plan är att vara frsk till på måndag så jag kan återgå till mitt jobb. Har massor att görs och det är då jag tycker att det är som allra roligast att jobba.

Det tråkigaste i denna kråksång är att jag och Katja hade planerat in en heldag på stan tillsammans med våra barn och gå på Junibacken eller något liknande. Det är jätte trist att det måste ställas in. Har ju inte träffat min ljuvaduva på jätte länge.

Kommentarer
Postat av: Katja

Ingen fara, vi ses nog snart i alla fall =) Det blev Cissi som höll mig i handen hela dagen istället, så får du ta över nästa gång hehe.

Kram kram

2010-09-22 @ 08:19:02
URL: http://utlandsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0