Middag på stan

Det blir en hektisk dag idag. Först ska jag jobba, sen full fart hem för att hämta barnen, som nu mera hämtas på två olika ställen. Hem, se till att Emil byter om, få i mig ett mellis och även barnen om de behöver och sen så är det fotbollsträning kl 17.00. Så fort Nicke kommer till träningen så beger jag mig av in till stan för att möta Maarit som har hittat så mycket fina små tjej-grejjer att ha i fiskdammspåsarna på Grys barnkalas som är på lördag. Som belöning för denna dag så blir det middag inne i stan tillsammans med min syster på en lämplig sushi-bar.

Och jag undrar när jag ska hinna handla pressenter till min snart 4-år gammla prinsessa!!!! Men det är väl länge kvar till söndag (som en annan av mina systarar skulle sagt).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0