Niininen genen!

I helgen ska det vara kalas helgen lång då min lilla prinsessa fyller 4-år. Och trotts att hon tjatat om detta sedan sommarlovet tog slut så kommer det som en fullständig överraskning. Har inte köpt några pressenter och jag vet inte ens vad jag ska köpa, inte handlat något inför kalasen, vet inte ens vad jag ska bjuda på för lunch på söndag, vårat hem ser ut som en rövarkula då vi just nu kör med systemet ALLT ÖVERST! Ja jag boder städa, handla och dessutom har Emils fötter växt lite till så han behöver akut ett par nya springskor. Hade hoppats att de han har skulle funka tills det var dags att byta ut skorna mot något varmare. Men han tyckte inte det känndes bra när tårna helt plötsligt var dubbelvikta hehe.

Men jag säger som en sann Niininen, det är länge kvar till helgen.

Gissar på att det blir en fredag eftermiddg/kväll på Stinsen med barnen. Och resten av fredag kvällen med skurmoppen som sällskap, men om jag tar ett glas vin i andra handen så blir det säkert mycket roligare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0